HİZMET STANDARTLARI |
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SIRA NO | HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER | HİZMET TAM. SÜRESİ |
1 | Üyelik İşlemleri | Üniversite kimlik kartı | 2 Dakika |
2 | Ödünç Kitap Verme-İade Alma İşlemleri-Süre UzatmaAyırtma |
1-Üniversite kimlik kartı, 2-Ödünç almak istenilen yayın, iade edilen yayın |
1 Dakika |
3 | Kütüphaneler arası Ödünç Kitap İşlemleri | Kütüphaneler arası ödünç kitap istek formu | 7 İş Günü |
4 |
Elektronik Kaynak Hizmeti (Veritabanları, e-kitap, e-dergi) |
Kullanıcılardan, birimlerden gelen talep yazıları | 30 İş Günü |
5 | Danışma Hizmeti | Kullanıcıların sözlü veya yazılı talepleri | 5 Dakika |
6 | Sağlama Hizmeti |
1-Kullanıcılardan, birimlerden gelen talep yazıları 2- Yayın istek formu |
30 İş Günü |
7 | Evrak Kayıt İşlemleri | Resmi yazı veya dilekçe varsa ekleri | 1 İş Günü |
8 | Yazışmalar | Gelen evrak | 1 İş Günü |
9 | Satın Alma İşlemleri |
1-İhale onay belgesi 2-Piyasa fiyat araştırma tutanağı 3-Teklif mektupları en az üç firmadan 4-Muayene kesin kabul formu 5-Fatura 6-Taşınır işlem fişi |
5 İş Günü |
10 | Taşınır İşlemleri |
1-Taşınır ihtiyaçları istek formu 2-Taşınır işlem fişi (giriş-çıkış) 3-Zimmet raporu 4-Dayanıklı taşınırlar listesi 5-Devir istek formu 6-Kayıttan düşme teklif ve onay belgesi 7-Zimmet değişim ve teslim formu 8-Hurda bildirim formu 9-Değer tespit formu 10-Hibe teslim formu |
1 İş Günü |
11 | Arşiv İşlemleri | Arşivlenecek evraklar | 5 Dakika |
12 | Bilgisayar ve İnternet Hizmeti | Üniversite kimlik kartı | 1 Saat |
13 | İlişik Kesme | İlişik kesme formu | 1 Dakika |
İlk Müracaat Yeri | Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı | İkinci Müracaat Yeri | Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı | |
Adı Soyadı | Baki KÖSE | Adı Soyadı | Hülya TUÇ | |
Unvanı | Şube Müdürü | Unvanı | Daire Başkanı | |
Telefon | (0288) 246 13 83 | Telefon | (0288) 246 13 83 | |
E-Posta | BAKIKOSE@klu.edu.tr | E-Posta | hulya.tuc@klu.edu.tr |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. |